Wednesday, November 29, 2017

Promosi Harga Istimewa Murah Majlis Perkahwinan Tahun 2018

Bersempena dengan kehadiran Tahun Baru 2018, kami di Asnita Beauty Creation atau dikenali juga dengan nama syarikat kami yang didaftarkan dengan SSM sebagai IZREKA WEDDING PLANNER ingin memperkenalkan Pakej-Pakej Majlis Perkahwinan dengan harga yang rendah dan berbaloi.



Menyedari hakikat bahawa kos sara hidup yang semakin membebankan lebih-lebih lagi di ibukota Kuala Lumpur ini, kami mengambil penekanan agar biarlah perjalanan majlis sesebuah perkahwinan itu dapat dijayakan dengan bajet yang mengikut kemampuan semasa majoriti masyarakat di negara ini.

Antara Pakej Promosi Harga Murah Perkahwinan yang kami tawarkan untuk tahun 2018
Bagaimana mewah sekalipun kehidupan seseorang itu, pastinya dalam keadaan ekonomi semasa negara yang sangat mencabar sesiapapun perlu berusaha untuk melakukan langkah-langkah penjimatan yang bijak. Justeru sepanjang penglibatan kami dalam 'wedding industry' hampir 5 tahun yang lalu, kami mendapati setiap golongan tidak kira samada di peringkat atasan, pertengahan mahupun yang kurang berada aspek penjimatan dan mengelak dari berlakunya pembaziran sangat-sangat dititikberatkan.


Memahami hakikat tersebut, kami terpanggil untuk mempromosikan Pakej-Pakej Perkahwinan yang tidak akan membebankan anda di kemudian hari dengan belenggu tanggungan hutang-piutang yang berpanjangan..

Anda dialu-alukan untuk menghubungi kami (whatsapp) di talian: 014-263 8781 / 011-1036 4227 / 011-1039 4227 / 016-761 6170 untuk temujanji.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...