Monday, February 14, 2011

Aktiviti Bersama De NShima Make-Up Team - Sponsor Make-Up Final AJL Ke-25

Pada konsert akhir Anugerah Juara Lagu Ke-25 yang berlangsung baru-baru ini, De NShima Make-Up Team telah diberi peluang untuk sponsor make-up majlis yang amat berprestij tersebut. Secara tidak langsung, ianya merupakan penghargaan dan pengiktirafan terhadap keupayaan hasil kerja kreatif kami dalam menatarias dan menyolek semua tenaga produksi yang terlibat. 
 

Sekalung penghargaan buat pengurusan tertinggi De NShima Make-Up Team khususnya kepada Nazhatul Shima kerana memberi peluang sebesar ini untuk insan bernama Asnita Manshor mengetengahkan hasil kerjanya serta tidak lupa ucapan terima kasih kepada pihak Media Prima khususnya tenaga produksi Primeworks Studios yang memberikan kepercayaan kepada De NShima Make-Up Team dalam melaksanakan tugasan berprestij ini.


Walaupun pada majlis yang berlangsung dengan penuh gemilang itu kebanyakkan artis bertaraf diva membawa jurusolek peribadi masing-masing seperti Datuk Siti Nurhaliza, Datuk Sharifah Aini dan lain-lain. Tetapi kami masih berpeluang menyolek dan menatarias beberapa artis baru dan para penari yang terlibat menjayakan AJL Ke-25.


Dan peluang sebegini memang bukan selalu diperolehi pabila dapat mendekati artis yang diminati secara lebih dekat. Rasa terkilan juga pabila mengetahui di akhir program Logo De NShima Make-Up Team tidak di highlightkan sebagai Penaja Make-Up tetapi Logo sebuah kumpulan Make-Up Artist lain pula yang tersiar akibat kesilapan teknikal...  Apa-apa pun, gambar-gambar ini menjadi bukti penglibatan kami dalam menjayakan majlis yang penuh berprestij ini. Tahniah kepada semua Team Members yang bertungkus lumus menjayakannya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...