Friday, February 18, 2011

Gambar Pernikahan Farish Aziz & Zahrah Fowzi

Semalam ketika memandu terdengar celoteh deejay radio Era mengumumkan tentang pernikahan pelakon  Farish Aziz (pelakon 'Ponti Anak Remaja') dengan tunangannya Zahrah Fowzi (peguam). Dari ikatan cinta yang bertaut sejak zaman persekolahan 14 tahun yang lalu hinggalah kepada tersimpulnya ikatan pertunangan pada September 2010 dan semalam (18 Februari 2011) termetrilah ikatan suami-isteri buat kedua-dua pasangan yang sama cantik dan sama padan ini. Gambar-gambar pernikahan mereka ini diambil dari web zon artis. Tahniah buat mereka.

cantik kan? dekorasi pelamin ini... 

Pasangan pengantin memakai pakaian yang kelihatan simple tapi menawan. Siapa tailornya ya? Mungkin Mat Kepoh ada jawapannya (lihat pic bawah)


Sedikit petikan dari blog cerita syok.. Layaannn.. (hehehe.. udah macam wartawan Melodi lak)

“Memang sekarang ini kami sibuk dengan persiapan perkahwinan sehinggakan saya terpaksa menolak beberapa tawaran berlakon buat sementara waktu.

 “Alhamdulillahlah segala persiapan dibuat seperti yang dirancang dan kami akan mengadakan majlis resepsi pada 19 Februari depan berkonsepkan dalam taman,”
“Bagaimanapun, selepas kahwin, kami terpaksa tinggal berasingan buat sementara waktu kerana Zahrah masih bekerja di sebuah syarikat guaman di Sabah. Saya harap kami boleh menempuhi segala dugaan dan cabaran dalam menjalankan tanggungjawab sebagai seorang suami dan isteri,”

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...