Tuesday, February 8, 2011

Kolaborisasi 3 Vendor Penyedia Khidmat Perkahwinan

Permulaan 2011 ini diharapkan dapat membawa sinar yang lebih gemilang buat Asnita Beauty Creation. Sebagai permulaan untuk melangkah lebih jauh dalam industri ini, kami di Asnita Beauty Creation telah berganding bahu dan bekerjasama dengan dua lagi vendor Penyedia Khidmat Perkahwinan yang telah lama bertapak dan berpengalaman dalam bidang masing-masing. Gandingan mantap antara kami dan dua lagi vendor ini iaitu "Delima Catering & Event Sdn Bhd" dan "The Wanted Photography" (Official Photographer untuk Majalah Tepak Sireh) diharap dapat menawarkan Pakej yang bersesuaian dan mampu dimiliki oleh semua golongan.

 Final Discussion mengenai Pakej yang ditawarkan ini berlangsung di Showroom kami yang terletak di Rampai Business Park (Megan Niaga Rampai). Kelihatan dari kiri Kids (dari The Wanted Photography), Asnita Manshor (dari Asnita Beauty Creation) dan Pn. Che' Rohani (Pengarah Urusan Delima Catering & Event Sdn Bhd)

Sebagai permulaan, kami menawarkan PAKEJ LENGKAP PERKAHWINAN dari serendah RM19,900 yang meliputi khidmat katering untuk 1,000 pax, Solekan Make-Up Artist, Pelamin lengkap dengan Arch & Red Carpet, Busana Pengantin, Kanopi lengkap scallop dan kerusi meja, Hiasan Meja Pengantin, Hidangan Lauk Pengantin, PA System beserta Deejay, Kompang, Kelengkapan Katering beserta Pramusaji beruniform, Khidmat Photographer (Nikah, Sanding & Outdoor).

Pilihan Pelamin untuk Pakej ini... Basic designnya begini, tetapi ianya banyak bergantung kepada ruang yang ada di rumah anda.. jika boleh muat 3 panel, maka 3 panel lah kami gunakan.

Untuk info lebih lanjut tentang Pakej ini mahupun pakej-pakej yang lain, anda dialu-alukan ke Butik atau Showroom kami yang terletak di:

No. 19-1, Jalan Rampai Niaga 3, 
Rampai Business Park,
53300 KUALA LUMPUR.
(Sederet dengan Restoran Ali Maju)
Sila hubungi talian 019-326 4227 untuk temujanji.

Contoh-contoh hasil kerja kreatif "The Wanted Photography"


Contoh-contoh hasil kerja "Delima Catering & Event Sdn Bhd" :


Anda juga boleh melihat lebih banyak gambar-gambar event yang pernah dijayakan oleh Delima Catering & Event Sdn Bhd ini di laman web mereka www.delimacatering.com

Sementara, untuk contoh-contoh hasil kerja MUA (Make-Up Artist) boleh dilihat di FanPage Facebook kami di www.facebook.com/asnita beauty creation

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...