Tuesday, February 15, 2011

PAKEJ LENGKAP PERKAHWINAN "COVER ABIS"

Hasil gabungan kolaborisasi antara Asnita Beauty Creation dan Delima Catering & Event Sdn Bhd serta The Wanted Photography kami menawarkan Pakej Lengkap Perkahwinan "COVER ABIS". 


Pakej yang ditawarkan ini antara yang kami fikirkan bersesuaian dengan Majlis Perkahwinan yang boleh dianggap MELETOPS! Pakej ini sangat mengambil kira tentang kesederhanaan dalam menjayakan majlis yang penting supaya walaupun sesebuah majlis yang gemilang rupanya tetapi dapat dilaksanakan dengan bajet yang tidak terlalu tinggi supaya ianya tidak membazir dan membebankan pihak keluarga pengantin.


Dan kami juga menitikberatkan soal kesempurnaan dalam menjayakan sesebuah Majlis Perkahwinan. Biarlah ianya nampak GRAND dari sudut luaran tetapi bersesuaian dengan nilai perkhidmatan yang kami berikan supaya semua pihak berpuas hati dengan hasilnya nanti. Janganlah ianya nampak GRAND tetapi terpaksa dibayar dengan harga yang terlalu tinggi. Kami percaya kami mampu melakukannya kerana kami tidak bergantung kepada orang tengah atau pihak ketiga. Kami memiliki cukup peralatan dan kakitangan dan tidak perlu menyewa dari pihak ketiga yang mana akan membuatkan kos perbelanjaan semakin tinggi.


Selain daripada pakej yang disebutkan ini, kami juga mampu menawarkan Pakej Perkahwinan yang lebih murah yang bersesuaian dengan Bajet Anda. "Kini semua orang mampu melaksanakan sebuah Majlis Perkahwinan yang Grand dengan Harga Yang Rendah".

Hubungi kami di talian:
019-326 4227 atau 014-263 8781 

untuk temujanji bersama kami di Showroom kami yang beroperasi di:

No. 19-1, Jalan Rampai Niaga 3, 
Rampai Business Park,
53300 Kuala Lumpur.

(Sederet dengan Restoran Ali Maju)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...