Sunday, March 20, 2011

Kisah Pertunangan Danny X-Factor dengan Zaidatul Norfazleen & Farid Pipi

Pasti ramai sudah sedia maklum berita perihal Danny X-Factor yang telahpun mengumumkan pertunangannya baru-baru ini. Namun penulis bukan mahu memperkatakan tentang berita pertunangannya yang khabarnya telah selamat ditunangkan dengan pilihan hati seperti yang digembar-gemburkan iaitu dengan pramugari syarikat penerbangan tambang murah AirAsia, Zaidatul Norfazleen Zakaria, 25 sebentar tadi iaitu pada tarikh artikel ini ditulis (20 Mac 2011). Tetapi apa penulis nak ceritakan berkenaan insan bernama Farid Pipi yang penulis perasan 'agak sibuk' menyebarkan berita2 negatif tentang tunangan Danny X-Factor ni.. Apa tujuan sebenar Farid Pipi ini hanya dia sahaja yang tahu.. 

Gambar Tunang Danny X-Factor di Blog Teman Sekolahnya
Antara komen2 Farid yang penulis mula sedari akan 'kenakalannya'
Antara kegiatan Farid yang sempat penulis perhatikan akhir-akhir ini
Penulis x berniat nak menyibuk.. tetapi dah banyak kes2 sebegini yang berakhir dengan tiada siapa pun yang mendapat faedahnya.. Samada niat Farid baik atau sebaliknya.. tiada faedahnya kepada sesiapa pun.. Kita tidak boleh merubah apa yang sudah berlaku tetapi kita boleh mengubah sesuatu yang belum berlaku.. Tetapi ubahlah ia untuk kebaikan.. ubahlah ia dengan kebaikan.. Bunga bukan sekuntum, Kumbang bukan seekor.. Apa yang penting ialah cinta kita kepada Allah SWT.. Hanya itu Cinta Sejati yang perlu dipelihara...

Bunga Bukan Sekuntum, Kumbang Bukan Seekor..
 Berikut dipaparkan gambar-gambar Pertunangan Danny X-Factor yang disedut dari Beautiful Nara (dot) com Semoga pasangan ini dikurniakan kebahagian dan bakal diikat dengan ikatan perkahwinan yang sah.

Lagi ... Mini Pelamin berwarna merah menjadi pilihan
Seswaaii gitu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...