Tuesday, May 3, 2011

Backdrops untuk Majlis Berendoi

Minggu pertama bulan Mei ni kami di Asnita Beauty Creations menerima banyak gak tempahan, dari majlis berendoi hinggalah mekap pengantin.. Cuti Hari Pekerja yang jatuh pada hari Ahad dan di bawa ke hari Isnin membuatkan aktiviti kami penuh dengan tugasan memasang pelamin dan make-up. 

Hari Jumaat 29 Mei 2011, kami menerima tugasan 'adhoc' dari kak Zila Nani pemilik Butik Perkahwinan Nurins Collection yang meminta kami cover job memasang Backdrop untuk Majlis Berendoi yang akan berlangsung di Taman Sri Andalas Klang pada hari Ahad 1 Mei 2011. Mulanya kami terpaksa menolak kerana jadual kami yang agak padat. Tapi atas desakan dan niat ingin membantu rakan-rakan seperjuangan, akhirnya kami menerima tawaran itu. 


Akibat tidak begitu 'familiar' dengan Bandar Klang, kami sampai di Taman Sri Andalas pada kira-kira jam 12.00 tgh malam setelah berpusing-pusing di sekitar Klang. Heheheh.. dan kerja-kerja pemasangan backdrops selesai kira-kira hampir pukul 3.00 pagi.




Terima kasih kami ucapkan kepada Kak Zila yang juga merupakan ex-officemate kak As di Legal Firm Aziz & Mazlan suatu ketika dulu... Juga tidak lupa ucapan terima kasih buat keluarga Nuriedayah yang sangat sporting dan banyak memberikan kerjasama. Dengar ceritanya, majlis berendoi ini dibuat sekaligus untuk 3 bayi yang baru dilahirkan dalam keluarga mereka.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...