Wednesday, May 4, 2011

PROMOSI PAKEJ LENGKAP WEDDING PLANNER

Asnita Beauty Creation dan Delima Catering & Events Sdn Bhd bergabung tenaga memberikan Pakej Lengkap 'Wedding Planner'. Tempahan boleh dibuat sekurang-kurangnya 3 bulan sebelum tarikh majlis pekahwinan berlangsung. Sebarang pertanyaan sila hubungi kami di talian: 019-339 4227 (Kak As), 014-263 8781 (Abg. Zul) dan 019-275 2564 (Pn. Rohani)



Pakej Lengkap Wedding Planner bermaksud semua keperluan Majlis Perkahwinan anda diuruskan oleh kami. Pakej meliputi Katering, Kanopi, Main Table, Hidangan Pengantin, Baju Pengantin, + Full Aksessori , Make-Up, Pelamin 3 Panel + full aksessori, P.A System with Deejay, Pasukan Kompang/Silat, Khidmat Fotografi, Pintu Gerbang, Walkway, Red Carpet dll. 

Seelok-eloknya luangkan lah masa anda untuk bertemu muka dengan kami dan berbincang mengenai harga dan sebagainya. Oleh kerana Kak As dan Abg Zul bekerja.. kami hanya menerima kunjungan pelanggan 'By Appointment Only' kecuali jika anda tidak perlu berjumpa dengan semua TEAMWORK yang terlibat, anda boleh datang bertemu Pn. Rohani di showroom kami di Wangsa Maju pada bila-bila masa yang anda kehendaki.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...