Monday, April 23, 2012

Video Pakej Lengkap Perkahwinan Izreka Wedding Planner

Kami di Asnita Beauty Creation dan Izreka Wedding Planner baru sahaja menyiapkan sebuah video yang mana membabitkan kami sebagai teraju utama (wedding planner) satu majlis perkahwinan salah seorang pelanggan kami yang berlangsung pada sekitar Mac 2012 yang lalu. Majlis tersebut merupakan majlis pernikahan & perkahwinan Mohd Azhan Bin Roslan & Dahlia Binti Sani yang telah selamat diijabkabulkan di rumah pengantin lelaki di Denai Alam, Shah Alam dan disusuli dengan majlis kenduri perkahwinan mereka di Monterez Golf & Country Club pada kesokan harinya.

Video ini merupakan idea kreatif yang dihasilkan oleh 2 orang anak muda yang berbakat besar dari Luna Productions iaitu saudara Rudy & Norhafidz yang juga merupakan antara rakan vendor yang berkolaborasi dengan kami dalam menawarkan khidmat videografi perkahwinan.



Penerbitan video ini bertujuan untuk memperlihatkan dengan lebih jelas kepada bakal-bakal pengantin di luar sana tentang keupayaan dan kemampuan kami dalam merancang kelancaran sesebuah majlis perkahwinan hasil pengalaman dan pembabitan kami selama hampir 3 tahun dalam bidang Andaman & Butik Perkahwinan dan 5 tahun dalam bidang F&B (Food & Beverages).

Inilah salah satu Pakej Lengkap Perkahwinan yang ada kami tawarkan untuk anda bakal-bakal Raja Sehari di luar sana. Dengan anggaran kos sekitar kurang lebih RM20 ribu anda boleh perolehi perkhidmatan-perkhidmatan seperti berikut:

2 ekor Kambing Bakar (hidangan malam Majlis Nikah)
2 x Make-Up (Nikah & Sanding)
Sepasang Baju Persandingan Lelaki & Perempuan
Khidmat Fotografi untuk Majlis Nikah, Sanding & Outdoor
Sajian Katering untuk 1,500 orang tetamu
10 orang Pramusaji
3 Buffet Station siap kelengkapan & hiasan
2 VIP Table setting siap kelengkapan & hiasan
Meja Hadiah & Meja Potong Kek siap berhias
Setting 35 Kerusi & Meja 
(Table Cloth, Top Layer Table Cloth, Sarung Kerusi + Riben & Hiasan Bunga Segar Setiap Meja)
Sajian Makanan Pengantin (10-12 Pax) beserta setting meja dengan kelengkapan & hiasan bunga segar
Kek 3 Tingkat
Dekorasi Sudut Bergambar di atas pentas (Tiada Pelamin)
Arch, Red Carpet & Walkway

Dalam majlis mereka ini, tiada disediakan Pelamin untuk tujuan bersanding atas permintaan kedua mempelai dan keluarga mereka sendiri. Sekadar makluman, bapa pengantin lelaki merupakan jurunikah bagi kawasan Petaling dan kakitangan Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS). 

Namun kami tetap memberikan satu ruang yang di dekorasi khas khusus untuk mereka merakamkan gambar dengan kenalan dan saudara-mara di atas pentas. Semuanya dari Izreka Wedding Planner & Asnita Beauty Creation.. Hubungi kami di talian 014-263 8781 (Zul) dan 019-339 4227 (As) untuk maklumat lebih lanjut.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...