Monday, October 26, 2015

Kami sebagai Wedding Planner Perkahwinan Sam Bunkface

Lama sungguh tak update blog ni. Sibuk kemain hanya sempat update mana yang sempat di facebook page sahaja. Kepada anda yang mengikuti perkembangan kami di Facebook Page Izreka Wedding Planner atau Asnita Beauty Creations pastinya sudah sedia maklum bahawa kami adalah Wedding Planner bagi Majlis Perkahwinan Sam Bunkface dan pasangannya kenalan kami Aida Azira Hussin.


Majlis Pernikahan dan Perkahwinan Sam & Aida telah berlangsung pada hari yang sama di Dewan Sapura @ The Mines pada 25 April 2015 yang lalu. Antara perkara pertama dan utama yang pasangan ini minta kami usahakan ialah mencari 'venue' atau dewan yang sesuai untuk melangsungkan kedua-dua upacara pernikahan & persandingan mereka. Ini memandangkan pada ketika mereka bertemu dengan kami, pihak media massa sudahpun dimaklumkan akan ura-ura mereka akan diijabkabulkan dalam masa terdekat. Cuma tarikhnya belum dapat mereka umumkan kerana masih belum menemui 'venue' yang sesuai dan 'available'.

Walaupun telah ada beberapa pihak yang menawarkan kepada mereka untuk menaja venue/dewan tetapi terpaksa mereka tolak atas faktor 'Terms & Conditions' yang kurang sesuai. Justeru, kami telah membawa mereka ke beberapa venue/dewan yang kami fikirkan sesuai dan menepati bajet mereka. Antaranya ialah Dewan di Glenmarie Golf & Country Resort di Shah Alam. Kali pertama mereka di bawa ke tempat itu, hati & perasaan mereka sudah tertawan dan sudah terbayangkan akan keindahan majlis perkahwinan di venue yang hebat itu.

Namun, beberapa hari kemudian pihak kami telah membawa usul dan menyarankan agar majlis perkahwinan mereka diadakan di venue yang lebih dekat dengan pusat bandaraya Kuala Lumpur. ~~~Tunggu sambungannya ya..hehehe kan dah busy bebeno teman ni ~~

1 comment:

  1. Nice blog dear, jom singh di official blog kami http://ayurich.blogspot.my/ Maacam2 Promo Pakej kahwin 2016/2017

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...