Sunday, April 3, 2011

Make-Up Sponsor for 'Maharaja Lawak' with De NShima Make-up Team

Minggu pertama konsert Maharaja Lawak baru sahaja disiarkan di Astro Warna secara LIVE pada hari Jumaat, 1hb April 2011 yang lalu. Disini kami ingin berkongsikan gambar-gambar Maharaja Lawak - 'Behind the Scene' ketika kerja-kerja make-up para peserta dilakukan.

Inilah barisan Make-up Artist yang terlibat pada hari tersebut
Terdapat 2 kumpulan MUA (Make-up Artist) yang terlibat dalam kerja-kerja menyolek para peserta Maharaja Lawak iaitu dari De NShima Make-up Team dan dari D Famiza Bridal & Salon Academy (Seremban). Namun pada hari tersebut pengasas De NShima Make-up Team, Pn. Nazhatul Shima tidak dapat turut serta kerana mempunyai tugasan yang lebih besar iaitu menjadi Wedding Planner untuk majlis perkahwinan anak Menteri Besar Pahang. De NShima Make-Up Team pada hari tersebut hanya diwakili 3 orang MUA iaitu kak As sendiri, Anne Anieyra dan Amy. Jadi 'bersilat' juga lah kitaorang pada hari itu.. hehe

Bersama Nabil
Ahmad Idham - Juri Tetap Maharaja Lawak
Make-up Zizan
Zizan
Kumpulan Jambu
Apa ke nama mamat ni ntah.. lupa lerr pulok.. Balas kot?
Ni pun ceq x hengat namanya.. maafkan ceq nooo..
Aaa.. amek ko.. kena bungkus gitu

Shuib - SEPAH
Make-up Man Raja Lawak
Moga Berjaya ya Bang Man!
Make-up R2
Macho nampak!
OK! Jumpa lagi di minggu-minggu yang berikutnya... Errr.. next week rasanya tak payah lah kami tukang2 make-up ni datang awal kot.. Artis2 pun paling awal sampai pukul 6 ptg.. Kesian kat Kak Ila dah ler jauh datangnya dari Seremban... Pukul 2 dia dah terpacak kat FINAS tu... Klo masak dodol pun dah bleh masak dah.. ekekeke.. Sorri yer..gurau-gurau jerr..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...