Tuesday, May 10, 2011

Promosi Pakej Perkahwinan Harga Terendah Untuk 5 Pelanggan Terawal

Kami di Asnita Beauty Creation sedang membuat Promosi Pakej Perkahwinan Dengan Harga Yang Amat Berbaloi hanya untuk 5 Pelanggan Yang Terawal Membuat Tempahan dengan kami sepanjang bulan Mei dan Jun ini. Tempahan untuk Majlis Perkahwinan yang berlangsung pada bulan September - Disember 2011 dan sah hanya untuk sekitar kawasan Lembah Klang sahaja.


Promosi berdasarkan 'first come first serve'... iaitu 5 Pelanggan Pertama yang 'confirm' dan membuat pembayaran deposit sebelum 30 Jun 2011. Untuk promosi ini, pihak kami hanya dapat menerima 1 tempahan majlis perkahwinan untuk sehari. Jika ada 2 Pelanggan yang membuat tempahan tetapi majlis perkahwinan mereka mempunyai tarikh yang sama, maka kami terpaksa menolak tempahan kedua tersebut.

Dan untuk makluman, promosi ini tidak melibatkan rakaniaga kami di Delima Catering & Event Sdn Bhd. Semua urusan berkaitan promosi ini perlu dirujuk kepada kami di Asnita Beauty Creation. Oleh yang demikian, kami berharap dengan adanya promosi ini, ianya dapat memberikan peluang kepada kami untuk mencuba berkolaborasi dengan lain-lain vendor penyedia khidmat perkahwinan seperti Caterer, Photographer, Wedding Planner dan sebagainya.

Harga yang ditawarkan iaitu RM2,990 ialah harga untuk END USER... Jika terdapat Photographer, Caterer atau Wedding Planner yang berminat untuk mendapatkan khidmat kami menerusi HARGA PROMOSI ini, anda hendaklah 'mark-up' harga ini kepada pelanggan masing-masing dan maklumkan kepada kami. Hubungi kami di talian 014-263 8781 atau 019-339 4227 untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...