Friday, May 13, 2011

Remy Ishak dilaporkan kemalangan


Semasa Kak As sedang sibuk-sibuk menyiapkan mekap peserta-peserta Maharaja Lawak malam tadi, tiba-tiba muncul Pengurus Zizan Raja Lawak (Marina Juki) menyampaikan perkabaran tentang kemalangan yang menimpa pelakon lelaki kegilaan ramai Remy Ishak.. Terkejut semua orang yang berada dalam bilik mekap ketika itu. Tak tahulah sejauh mana benar info yang diterima.. Lagipun masa tu Kak As pun tak boleh nak concentrate sangat mendengarnya... Kang dari putih muka Zizan.. jadik hitam pulak kak As mekap kan.. hehehe

Remy Ishak dilaporkan mengalami kemalangan motosikal hingga patah kakinya di area LRT Jelatek dan dibawa dengan ambulans ke hospital. Tiada info dan pengesahan lanjut diterima pada ketika itu. Cuma menurut sumber, motosikal yang dinaiki Remy tidak mengalami kerosakan serius mahupun calar. 

Huhuhu.. korang jangan tak tahu Kak As memang sangat-sangat meminati lakonan Remy ni... Klo ada drama atau filem lakonannya.. memang Kak As takkan missed menontonnya.. Harapan Kak As, jika benar berita yang dilaporkan itu... didoakan Remy cepat sembuh dan mampu aktif semula dengan segera. 

Yelah kan filem Nur Kasih The Movie semakin hampir ditayangkan di pawagam.. Sudah tentu semua tenaga produksinya amat mengharapkan kehadiran Remy di PREVIEW Nur Kasih The Movie nanti.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...