Saturday, May 21, 2011

Rakaman Hip TV semasa Konsert GIG Ulangtahun Ke-5 TV9 di Pavillion


Buat pertama kalinya Kak As terlibat dengan krew Hip TV membuat kerja-kerja rakaman luar semasa Konsert GIG diadakan iaitu bersempena sambutan ulangtahun Ke-5 TV9 di Pavillion pada hari jumaat yang lepas.


Konsert yang melibatkan kumpulan Indie ini (Indie Band) dimulakan sekitar jam 5 petang dalam keadaan cuaca hujan renyai-renyai. Tapi mintak maaf ler, klo tanya memang Kak As tak kenal diorang ni... Zaman-zaman Kak As dulu mana ada Indie2 Band ni.. Tapi kira ok lah, boleh layan lagilah muzik diorang..


Antara band yang terlibat ialah kumpulan Hujan, Awan Band, Grey Sky Morning, Aizat, Pesawat dan Gabba Gabba.. Walaupun konsert dimulakan dalam keadaan hujan, peminat-peminat muzik Indie tetap hadir beramai-ramai memenuhi ruang legar Kompleks membeli-belah Pavillion di tengah-tengah kawasan segitiga emas Bukit Bintang, Kuala Lumpur. Sudah tentu kebanyakkan dari mereka terdiri dari anak-anak muda belasan tahun serta pengunjung-pengunjung Pavillion yang sedia ada.

Karl Shafek, Engku Azmin, Kak As, Aida Azira dan Hafidz
Rakaman Hip TV yang dibuat ini adalah untuk siaran TV9 pada hari Khamis ini (26 Mei 2011) jam 9.30 malam dan siaran ulangannya akan ditayangkan pada hari Sabtu (28 Mei 2011) jam 11.30 pagi juga di TV9.

Isma & Amani menjawab gossip yang mengatakan mereka sedang bercinta
Kak As juga berkesempatan mekapkan Hafidz untuk rakaman Chop Chop yang juga melakukan rakaman pada waktu tersebut iaitu sebaik rakaman Hip TV selesai dijalankan.


Banyak lagi gambar-gambar 'Hip TV @ Pavillion - Behind the Scene' akan diupload dalam fanpage FB 'Asnita Beauty Creation'... Sila-silalah 'LIKE' fanpage Kak As tu yerr.. Terima Kasih... Mmmuah!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...