Thursday, June 16, 2011

Make-Up Photo Shoot - Outing with MAQS Photography

Sebenarnya Make-Up Photoshoot ni telah lama juga diadakan tetapi oleh kerana faktor kesibukan dan kesuntukan masa membuatkan kami terlupa nak update dalam blog ni.. hehehe. Make-Up Photoshoot ini telah dianjurkan oleh MAQS Photography pada pertengahan bulan Mei yang lalu bertempat di Tasek Perdana, Kuala Lumpur.


Seramai 4 orang MUA termasuk Kak As dan 6 orang Talents telah terlibat dalam menjayakan sessi Make-Up Photoshoot ini yang khusus dijayakan untuk menambah portfolio masing-masing, baik kepada MUA, Photog mahupun Talents. Photoshoot ini merupakan kali ke-2 Kak As berpeluang untuk bekerjasama dengan Uncle Bizcotz Maqs dalam sessi outing sebegini. Memang Uncle Bizcotz merupakan seorang yang 'low profile' dan 'easy going'.. sangat senang bekerjasama dengannya.

Talent: Marhani Hussain (Sebelum Mekap)
Dalam sessi outing kali ini, uncle Bizcots telah memberikan Tema 'SUPERBIKE' kepada Kak As. Hurmm.. Ala-ala gadis litar gitu.. daring, seksi, stylo dan ranggi.. Talent merupakan seorang muka baru iaitu Marhani Hussain yang sanggup datang dari Pulau Pinang untuk menyertai sessi photoshoot ini. Kita lihat gambar-gambar yang telah diambil oleh Zul Izreka (husband Kak As) semasa proses mekap dijalankan:




Berikut pula adalah gambar-gambar hasil sentuhan kreativiti Uncle Bizcots Maqs dari MAQS Photography. Tahniah dan penghargaan dari kami buat semua pihak yang terlibat dalam menjayakan sessi outing ini. 




1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...