Monday, December 17, 2012

Promosi Pakej Dekorasi Pelamin Dewan 2013

Kami di Asnita Beauty Creation menyambut kehadiran Tahun 2013 ini dengan menawarkan sebuah Pakej Perkahwinan Istimewa khusus untuk 10 pasangan Brides to Be yang membuat tempahan paling awal (1st come 1st serve). Untuk Promosi Istimewa ini, kami menawarkan Pakej Lengkap Dekorasi Pelamin Dewan dengan harga hanya RM2,800 sahaja (without any hidden charge) iaitu kadar harga yang biasanya kami akan beri hanya untuk pelanggan-pelanggan yang mendapatkan Pakej Lengkap Perkahwinan A-Z dari kami.. Kadar yang paling rendah yang biasa kami kenakan untuk khidmat dekorasi pelamin untuk majlis dalam dewan ialah dari RM3,800 iaitu harga yang biasa kami kenakan untuk pelanggan-pelanggan yang mengambil Pakej secara berasingan.

Para Pelanggan yang berminat untuk mendapatkan perkhidmatan Dekorasi Pelamin Dewan dengan kadar harga yang istimewa ini bolehlah hubungi kami di talian 014-263 8781 (WhatsApp @ BBM @ LINE) dan berurusan dengan Pengurus Publisiti & Pemasaran kami iaitu En. Zul.


Buat masa ini kami memiliki koleksi Pelamin trend terkini untuk kegunaan majlis dalam dewan seperti Pelamin Frame yang diperbuat dari getah eva dan kami juga turut memiliki koleksi pelamin panel kayu. Dari semasa ke semasa, pihak kami juga sedang sibuk menyiapkan rekaan-rekaan terkini Pelamin bagi menampung keperluan musim perkahwinan 2013. Terpulang kepada citarasa anda untuk memilih mana yang bersesuaian dengan citarasa anda.


Walaubagaimanapun, promosi ini hanya ditawarkan kepada pasangan pengantin yang bakal melangsungkan perkahwinan di dewan-dewan yang terletak sekitar Lembah Klang sahaja.


Untuk tujuan tempahan, anda hanya perlu membayar deposit sebanyak RM300 (lock date) sebagai komitmeen fees anda untuk mendapatkan perkhidmatan dari kami. Wang deposit ini tidak akan dipulangkan sekiranya anda ingin membatalkan tempahan atas apa juga alasan. Tempahan perlu dilakukan seelok-eloknya 2 atau 3 bulan sebelum majlis berlangsung.


Ingat tau... hanya 10 tempahan terawal sahaja... yang penting hubungi dahulu kami untuk memastikan samada tawaran ini masih ada atau tidak. Hubungi no telefon: 014-263 8781 (ZUL) atau anda boleh membuat temujanji bertemu kami di Home Boutiqe kami yang terletak berhampiran dengan The Mines Shopping Fair dan Jusco Cheras Selatan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...