Thursday, June 13, 2013

Pakej Lengkap Perkahwinan untuk pasangan Enadz & Fuaad

Majlis Perkahwinan antara Enadz & Fuaad ini telah berlangsung pada 19 Mei 2013 di Dewan Tasik Ampang Hilir, Ampang. Pihak kami di Izreka Wedding Planner telah diberi kepercayaan oleh Kamera Atok Event selaku official wedding planner majlis perkahwinan mereka untuk menguruskan keseluruhan perjalanan majlis.

Kerja-kerja dekorasi dewan dimulakan dengan menghias scallop di sekeliling dewan mengikut warna tema perkahwinan iaitu Gold & White
Kerja-kerja dekorasi dewan telah kami mulakan seawal sehari sebelum majlis berlangsung. Pihak keluarga pengantin telah meminta agar dewan tersebut dihias dengan scallop baik di luar mahupun di dalam dewan. Tema Warna Perkahwinan Gold & White dipilih oleh mereka untuk menceriakan majlis perkahwinan ini.

Sejumlah 50 meja bulat telah digunakan untuk menampung 2,000 orang tetamu pada majlis ini
Majlis Perkahwinan Enadz & Fuaad agak mencabar keupayaan dan kecekapan kami dengan kehadiran lebih dari 2,000 orang tetamu. Dan Alhamdulillah pihak kami di Izreka Wedding Planner akhirnya berjaya membuktikan bahawa kami mampu menguruskan perjalanan majlis sebesar ini.

Kemeriahan majlis
Tetamu yang dihadir di waktu puncak
Seramai 15 orang pramusaji dan 10 orang krew dapur kami gunakan untuk mengendalikan majlis sebesar ini. Sementara menu utama hidangan untuk tetamu kami sajikan dengan menu dari resepi istimewa kami di Izreka Wedding Planner iaitu Nasi Minyak Terengganu beserta pelengkap hidangannya Ayam Masak Merah, Gulai Kawah Terengganu, Dalca, Acar Buah dll.

Pelamin konsep ala-ala FAIRYTALES gitu

Dekorasi Meja Makan Pengantin
Pelamin yang berkonsepkan 'fairytales'
Dekorasi Meja Makan VIP
Dekorasi Buffet Station Table
Meja Makan Beradap

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...