Tuesday, September 2, 2014

Majlis Perkahwinan Putera Sulung En. Yazid Md Diah di Nilai Impian


Tanggal 13 April 2014, team Izreka Wedding Planner diberikan kepercayaan oleh En. Yazid bin Md Diah, Head of Treasury K&N Kenanga Holdings Berhad dan Pn Fauziah, pemilik Old Station Cafe, Nilai Impian untuk menguruskan majlis perkahwinan putera sulungnya Izat. Majlis berlangsung di kediaman mereka di Warisan Villa, Nilai Impian.

Kediaman En Yazid & Puan Fauziah di Warisan Villa
En. Yazid & Puan Fauziah mengambil pakej lengkap perkahwinan dari kami dan memutuskan untuk menyerahkan kepada kami bulat-bulat untuk menguruskan segala perancangan dan perjalanan majlis.

Dekorasi Pelamin dibuat dalam rumah
Ini merupakan kali ke dua kami menguruskan majlis perkahwinan di luar dari Lembah Klang. Kali pertama ialah pada tahun lepas di Slim River, Perak dan kali ini kami berkampung di Warisan Villa, Nilai Impian.

Sebanyak 8 buah kanopi digunakan untuk menampung jumlah kehadiran tetamu
Pasangan mempelai mengenakan persalinan songket yang ditempah khas untuk mereka


Kami sempat merakamkan testimoni dari En Yazid tentang kualiti perkhidmatan kami untuk tatapan anda.


Kami mengucapkan berbanyak terima kasih kepada En Yazid & Puan Fauziah yang memberikan kepercayaan kepada kami untuk mengaturkan perjalanan majlis perkahwinan putera sulung mereka ini. Sungguhpun mereka tidak pernah berjumpa atau mengenali kami secara langsung malah mereka hanya mengenali kami menerusi 'google search' sahaja.

Tetapi semasa majlis berlangsung, rupa-rupanya ramai kenalan En. Yazid & Pn Fauziah mengenali atau merupakan kenalan kepada Pengurus kami En Zulfikar. Ini disebabkan En. Yazid & Pn Fauziah merupakan ex-staff HQ Oriental Bank pada suatu ketika dahulu manakala En. Zulfikar pula pernah menjadi supplier percetakan kepada Oriental Bank. Kecik je kan dunia ni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...