Tuesday, September 16, 2014

Promosi Dekorasi Pelamin Harga Kasih Sayang



Alhamdulillah dengan rasa penuh kesyukuran ke hadrat Allah SWT kami dengan ini menawarkan harga kasih sayang kepada pengunjung-pengunjung blog kami. Tawaran perkhidmatan dekorasi pelamin dengan harga kasih sayang ini kami offer untuk majlis perkahwinan yang berlangsung sepanjang September hingga Disember 2014 SAHAJA.


Pelamin Tirai Backdrop ini biasanya kami charge kepada para pelanggan kami dengan harga standard RM2,800 tetapi untuk Promosi Luar Biasa Penghujung Tahun.. kami menawarkannya dengan harga HANYA RM1,300 SAHAJA.

Anda hanya perlu membayar Booking Lock Date sebanyak RM500 sahaja (deposit tidak akan dipulangkan sekiranya tempahan dibatalkan) dan BAKI BAYARAN perlu dijelaskan ketika kerja-kerja pemasangan selesai dijalankan.

Pelamin Tirai Backdrop ini bersaiz selebar maksima 20 kaki dan setinggi 10 kaki dilengkapi dengan:
- Lampu Spot Light & Lampu LED (lighting effect)
- 10 Pasu Bunga beserta Flower Stand
- Kerusi Pengantin (Pilihan 1 unit Kerusi 2 seater ATAU 2 unit Kerusi 1 seater)
- Platform & Karpet
- Alas Kaki, Alas Tangan & Kipas
- Alat Merenjis
- Lain-lain props yang bersesuaian
- Kos Pengangkutan (seluruh Lembah Klang SAHAJA)

Hubungi kami (WeChat/Whatsapp/SMS) ke talian 014-263 8781 untuk sebarang pertanyaan dan urusan tempahan. TAWARAN ini kami hanya HADKAN KEPADA 1 PELANGGAN untuk 1 PELAMIN dalam 1 FUNCTION. Bermaksud kami hanya ambil tempahan memasang pelamin ini hanya untuk 1 Pelanggan dalam sehari ~ "First Come First Serve"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...