Tuesday, July 5, 2011

PELAMIN 'NEW ARRIVAL'

Baru-baru ini kami di Asnita Beauty Creation telah menambah koleksi pelamin untuk menampung permintaan yang semakin menggalakkan. Antara pelamin yang terbaru dalam koleksi kami ialah Backdrop Kerawang Pelamin dan Pelamin Arabian Style.. Kedua-duanya boleh dihias dan direka dengan susun atur yang pelbagai agar bersesuaian dengan warna tema perkahwinan.

Backdrop Kerawang bersaiz 7ft x 8ft yang sesuai untuk Mini Pelamin
Gambar-gambar yang disiarkan hanyalah untuk memperlihatkan basic pelamin itu sahaja. Ianya boleh di dekorasi mengikut kesesuaian ruang dan kehendak pelanggan. Apapun ia lebih banyak bergantung kepada bajet pelanggan. Jika sedikit bajetnya, maka penggunaan bunga, kain dan props pun akan kelihatan simple sahaja nanti. Biasanya untuk Mini Pelamin, kami mengenakan kadar bayaran dari serendah RM390.




Pelamin Arabian Style (Kerawang berkonsep Islamik) ini mempunyai ukuran lebar 18 kaki dan sesuai untuk kegunaan di dalam Dewan dan di bawah kanopi. (20'x20'). Kain backdrop pelamin boleh ditukar bersesuaian dengan warna tema perkahwinan dan dekorasi penggunaan kain dan bunga pada pelamin juga bergantung kepada bajet pelanggan. Harga yang kami tawarkan untuk Pelamin Arabian Style ini bermula dari serendah RM2,800 termasuk Red Carpet, Arch dan Walkway.

Untuk urusan tempahan, bolehlah hubungi kami di talian 019-339 4227 dan 014-263 8781. Anda juga boleh mendapatkan pelamin ini dengan harga istimewa beserta pakej lengkap solekan dan busana pengantin.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...