Tuesday, July 12, 2011

Perkahwinan Farah AF

Nampaknya seorang lagi selebriti tanahair bakal menamatkan zaman bujangnya selepas menyaksikan perkahwinan Noh (Hujan) dan Tomok.. Kali ini giliran Farah AF pula yang akan melangsungkan perkahwinan pada hari Sabtu, 16 Julai 2012 di Pusat Maritim, Putrajaya. Dengar ceritanya majlis perkahwinan yang bertemakan persandingan dalam taman ini menelan kos perbelanjaan sekitar RM200,000.00 WOW! Tapi biasalah, perkahwinan selebriti kan.. pasti ramai yang nak sponsor.

Gambar Farah semasa majlis pertunangannya
Farah AF2 yang telah bertunang pada akhir Disember 2010 yang lalu dengan ahli perniagaan yg bernama Johan Bin Johari. Jom kita lihat gambar-gambar kad kahwin Farah AF2 yang kitaorang dapat dari wartawan-wartawan forumer.. Hehehe.. sebenarnya kitaorang tak dapat undangan rasmi pun.. cuma dapat undangan tidak rasmi dari Wedding Planner yang bertanggungjawab menguruskan majlis yang Grand ini.

Kad Kahwin Farah AF yang unik


Tunggulah nanti.. kalau schedule kami free nanti, ingat boleh juga pergi tinjau-tinjau persiapan setting Perkahwinan Farah ini nanti di Putrajaya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...